I solve top puzzle games for iOS, Android, Steam and Nintendo Switch for you!
Konsole do gier

Jak to Sony wyprało Microsoft

Najlepszą kampanią reklamową jest wyjście bezpośrednio do klienta na ulicę. Tak też postanowiła zrobić japońska firma Sony, która w Paryżu otworzyła specjalny salon, który prezentować będzie jej najnowszą konsolę do gier PSP.

W odpowiedzi na taki ruch Microsoft, producent konsoli XBox 360, postanowił zapłacić wszystkim pralniom w pobliżu nowego salonu Sony, aby umieściły w swoich witrynach nalepki ?Gardez vos forces pour cet hiver?, co oznacza: ?zachowaj swoje siły na zimę?.

PSP ma pojawić się w Europie już pierwszego września, podczas gdy premiera nowego XBox?a będzie miała miejsce dopiero zimową porą.
Sony zareagowało natychmiastowo i zapłaciło pralniom więcej, aby nalepki te pozdejmowały, i więcej nie zamieszczały podobnych reklam. Salon firmowy pozostał, a po akcji Microsoftu uchowały się tylko uśmiechy na twarzach właścicieli pralni, którzy zarobili na ?wypranych? Amerykanach.